سیستم مدیریت محتوا فارسی

مدیریت محتوا فارسی و رایگان

سیستم مدیریت محتوا چیست؟

  • ۱۶:۰۶

سیستم مدیریت محتوا چیست؟ سیستم مدیریت محتوا یا Content Management System که به اختصار آن را cms  میگویند مجموعه‌ ای است از رویه هایی که برای مدیریت کارها کاربرد دارد . رویه‌ها می‌توانند بصورت سیستمی باشند .

در ایران ، بعد از استفاده کردن از سیستم مدیریت محتوای مختلف

سیستم مدیریت محتوا چیست؟ سیستم مدیریت محتوا یا Content Management System که به اختصار آن را cms  میگویند مجموعه‌ ای است از رویه هایی که برای مدیریت کارها کاربرد دارد . رویه‌ها می‌توانند بصورت سیستمی باشند .

در ایران ، بعد از استفاده کردن از سیستم مدیریت محتوای مختلف و پرتالهای اینترنتی که غیر بومی بودند کم کم به نرم افزار مدیریت محتوای بومی احساس نیاز شد تا با توجه به سلیقه شرکت های داخلی قابل پیاده سازی و پاسخگوی نیاز مشتریان باشد .

داده‌ها از جهت دسترسی کاربران بر اساس نقشی که دارند قابل کنترل هستند یعنی نقش کاربران تعیین می‌کند چه کاربری چه مطالبی را بتواند ببیند و یا چه ویرایشی را انجام دهد .

در طراحی سایت سیستم مدیریت محتوا کار ذخیره‌سازی و بازیابی داده‌ها را راحتتر میکند . و باعث کاهش ورودی‌های مشابه تکراری میشود . از طریق این سیستم برقراری ارتباط در بین کاربران بسیار آسان میشود .

کار سیستم مدیریت محتوا چیست ؟

Cms  یک برنامه ی نرم افزاری است که از طراحی سایت ، بروزرسانی وب سایت و مدیریت آن پشتیبانی می‌کند و جهت مدیریت وب سایت ها ابزارهایی را داراست و این کار را بصورت کامل انجام میدهد .

خیلی کم پیش میاید که سایتی که می خواهید با سیستم های مدیریت محتوا قابل تعریف و اجرا نباشد و باید برنامه نویسی اختصاصی برای آن انجام شود .

اما اکثر سایت ها با cms قابل پیاده سازی هستند .

سیستم مدیریت محتوا کمک می کند تا شما مطلب هایتان را ایجاد کرده و در یک منبع بصورت مشترک ذخیره سازی کنید.

و کمک میکند تا محتویات تصویری و متنی وبسایت خود را به صورت آنلاین بروز رسانی کنید و به شما در مدیریت ارتباطات ما بین اجزا کمک خواهد کرد .

سیستم مدیریت محتوایی را انتخاب کنید که منعطف باشد .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلیه حقوق مادی و معنوی برای مدیریت محتوای آریا محفوظ می باشد .