سیستم مدیریت محتوا فارسی

مدیریت محتوا فارسی و رایگان

مزایای سیستم مدیریت محتوا

  • ۱۶:۰۳

در مواردی بسیار کم، امکان این است که وب سایتی که در نظر دارید تا طراحی و پیاده سازی نمایید، در بستر سیستم مدیریت محتوا قابل اجرا نباشد (منظور وبسایت خاص است) که مسلمأ نیاز به برنامه نویسی اختصاصی خواهید داشت. ولی در اکثر مواقع وب سایتی که می خواهید، با استفاده از سیستم مدیریت محتوا موجود قابل اجراست.

در مواردی بسیار کم، امکان این است که وب سایتی که در نظر دارید تا طراحی و پیاده سازی نمایید، در بستر سیستم مدیریت محتوا قابل اجرا نباشد (منظور وبسایت خاص است) که مسلمأ نیاز به برنامه نویسی اختصاصی خواهید داشت. ولی در اکثر مواقع وب سایتی که می خواهید، با استفاده از سیستم مدیریت محتوا موجود قابل اجراست.

صرفه جویی در زمان و به روزرسانی:

در حالی که طراحی و پیاده سازی یک وب سایت اینترنتی شاید ماهها به طول انجامد، قراردادن اطلاعات سایتتان در قالب یک سیستم مدیریت محتوا (طراحی CMS) از پیش طراحی شده، بیش از یکی دو هفته طول نخواهد کشید. این صرفه جویی در وقت و زمان، می تواند یک امتیاز بسیار مهمی برای طراحی وب سایت شما با یک نرم افزار مدیریت محتوا یا طراحی CMSباشد. یک سیستم مدیریت محتوا حرفه ای و پیشرفته تمامیه نیازهای مشتریان را پیش بینی کرده و پس از درخواست مشتری برای طراحی وب سایت، تنها کافیست نسخه ای از یک وب سایت طراحی شده توسط نرم افزار طراحی CMS، بر روی وب قرار بگیرد. با این تفاسیر هزینه طراحی و پیاده سازی یک وبسایت اینترنتی به شدت کاهش می یابد .

پشتیبانی مطمئن تر:

با توجه به اینکه طراحی وب سایتهای اختصاصی، به طور معمول یک بار برای شما و با توجه به نیاز شما انجام می شود، بنابرین چنانچه گروه طراح سایت از پشتیبانی آن سر باز زد، فرد دیگری نیز نخواهد توانست وب سایتی که دیگران نوشته اند را پشتیبانی کند بنابراین نمی توانید تجارت و بیزینس خود را بر این اساس پایه ریزی کنید. این در صورتی است که شرکت های طراحی وب سایت که صاحب سیستم مدیریت محتوا می باشند، با تعداد زیادی مشتری مواجه اند که قبلا برای ایشان از این نرم افزار استفاده نموده اند. طبیعتا این مشتریان می بایست پشتیبانی کاملی از سیستم مدیریت محتوا خود به عمل آورند تا شانس بقاء در بازار پر رقابت امروز را داشته باشند.

انعطاف پذیری بیشتر:

سیستم مدیریت محتوا، بسیار انعطاف پذیرتر از وب سایت های اختصاصی و تک منظوره است، چرا که گروه تحلیل یک سیستم مدیریت محتوا، می بایست انواع وب سایت های قابل راه اندازی با نرم افزار را در نظر گرفته و راهکارهایی را پیشنهاد کنند که طی آن پیاده سازی یک وب سایت اینترنتی با ترکیب قابلیت های نرم افزار، قابل پیاده سازی باشد. بنابراین باید از مستندات، آموزش و سادگی بیشتری برخوردار باشند.

امنیت بالاتر وبسایت:

با توجه به اینکه تعداد زیادی وب سایت به کمک سیستم مدیریت محتوا(طراحی (CMS راه اندازی شده اند ،بنابراین شرکت طراح پیوسته در حال رفع اشکال، ارتقاء قابلیت ها و افزایش امنیت آن است. به عبارت دیگر باید گفت: چنانچه یک وب سایت اینترنتی خاص طراحی شده، توسط یک شرکت طراح سایت، هک شود، قابل قیاس با هک شدن نرم افزاری نیست که صدها، و بلکه هزاران وب سایت از آن استفاده کرده و هک شدن سیستم مدیریت محتوا مورد استفاده در طراحی آن ها به معنای هک شدن تمامی آن وب سایت های اینترنتی خواهد بود، لذا برای گروه طراح معقول خواهد بود که زیر بار هزینه های هنگفت امنیت رفته و نرم افزار مدیریت محتوای خود را امن کنند. این در صورتی است که برای یک تک سایت، احتمالا، نه برای شرکت طراح وب و نه برای مشتری ای که سایت برای وی طراحی و پیاده سازی می شود، به صرفه نخواهد بود که پذیرای مبلغ بسیار بالایی برای امنیت باشد.

شما می دانید و می بینید چه چیزی را خریداری می نمایید :

وقتی شما از شرکت طراح سایتی می خواهید تا وب سایت اختصاصی برای شما راه اندازی کنند، نمی دانید درآخر برآیند زحمات انجام شده بعد از چندین ماه در آن شرکت چه خواهد شد و آیا محصول نهایی، همان چیزی است که شما در ذهن می پروراندید. این در حالی است که وقتی شما طراحی سایت خود را با سیستم مدیریت محتوا یا طراحی CMSانجام می دهید، می دانید و می بینید چه چیزی را خریداری می کنید. پس به جای تصمیم گیری انتزاعی و بدون نگرش، می توانید یکی از نرم افزارهای مدیریت محتوای موجود را انتخاب کنید.

وجود مستندات، راهنما و آموزش کافی :

شرکت های طراحی وب سایت های اینترنتی، برای ارائه آموزش به کاربران سیستم مدیریت محتوا خود، مستنداتی را فراهم می آورند، تا مدیران وب سایت های اینترنتی با مراجعه به این راه کارها یا مستندات، بتوانند بدون وابستگی به گروه پشتیبانی شرکت طراح سایت، وب سایت اینترنتی خود را مدیریت نموده و محتوای وب سایت را آپدیت نمایند، اما داستان برای یک وب سایت اختصاصی، به شکل کلی متفاوت بوده و گروه برنامه نویسی ، زمان زیادی برای تولید محتوای مستنداتی که صرفا در یک وب سایت اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد ، نخواهند گذاشت.

سیستم مدیریت محتوا برای آسان و ساده شدن مدیریت سایتهای بزرگ و کمک به سازندگان وب سایتها در ساختن سایت با کمترین زمان و زحمت طراحی شده اند که یک برنامه نرم افزاری روی سرور هستند و به مدیر سایت این اجازه را می دهند که محتوای سایت را بدون نیاز به طراحی دوباره سایت تغییر دهد.

در واقع طراح اولیه سایت یکبار سیستم CMS را طراحی میکند و تعدادی قالب آماده برای صفحات طراحی کرده و آن را روی سایت شما راه اندازی می کند و حال شما به راحتی می توانید صفحات دیگری را به آن اضافه یا ویرایش کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلیه حقوق مادی و معنوی برای مدیریت محتوای آریا محفوظ می باشد .